پاورپوینت مدیریت ریسک

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت ریسک، در 22 اسلاید.

لطفا به نکات زیر در هنگام خرید فایل توجه فرمایید.
1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه فایل قرار داده شده است.
2-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها می باشد و در فایل اصلی این پاورپوینت به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
3-این فایل ضمانت دارد و اگر نکاتی که در متن میبینید تطابق نداشته باشد پول شما بهتون بر میگرده .

بخشی از فایل :
اسلاید 1 :
مقدمه
از زمان پیدایش تمدن انسان ها با احتمال خسارت روبه رو بودند نخستین خطرات طبیعت و حیوانات وحشی بوده که موجب ریسک می شدند به تدریج انسان ها آموختند که به صورت جمعی و فردی اتفاقات ناخوشایند را پیش بینی و خود را برای مقابله با آن آماده کنند.

اسلاید2 :
مثال: آنها پناهگاه ساختند و شروع به ذخیره برای آینده کردند این تدابیر اگرچه پوششی در برابر عناصر وحشیگری های طبیعت ایجاد کرد اما خود ریسک های جدیدی را نیز خلق کرد وپس انداز کردن برای انباشت ثروت نیز ناگزیر ریسک های جدیدی خلق کرد و کسانی که بیشتر پس انداز می کردند در معرفی حجوم کسانی که پس انداز نکرده بودند قرار می گرفتند (چیزی که تا به امروز ادامه دارد)پس هرچه روش های جدید برای مقابله با ریسک کشف می شد ریسک های جدیدی بوجود می آمد.


اسلاید3 :
تعریف مدیریت ریسک
کلیه فرآیندهای مرتبط با شناسایی ، تحلیل و پاسخ گویی به هرگونه عدم اطمینان که شامل حداکثر سازی نتایج رخدادهای مطلوب و به حداقل رساندن نتایج وقایع نامطلوب می باشد.

اسلاید4 :
ریسک را به چهار گروه اصلی ذیل تقسیم می­کنند:
1. ریسک‌های خالص یا ایستا که ممکن است نتیجه زیان یا عدم زیان داشته باشند، مانند داشتن اتومبیل در مقابل خطرهائی که برای دارنده آن ممکن است داشته باشد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 6188 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:779 کیلوبایت

 قیمت: 31,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت