پاورپوینت بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودرو برای مشتریان امروز و آینده

دسته بندي : کتاب » کسب و کار
توضیحات:
پاورپوینت بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودرو برای مشتریان امروز و آینده.

شاید ۴۰ سال پیش در کشور نامی از خودروسازان کره ای نمیشنیدیم و برندهایی به نام کیا یا هیواندای برای همه ناشناس بودند. در واقع کارخانه خودروسازی هیوندای چند سالی است که در بازارهای جهانی به خودروسازی مطرح تبدیل شده و تا قبل از این موفقیت چشمگیر خود شاید وضعیتی بهتر از خودروسازان ایرانی نداشت. آنچه که در مورد هیوندای بسیار حائز اهمیت است، کیفیت خودروهای تولیدی یا قرار گرفتن بین ۵ خودروساز برتر دنیا نیست، بلکه رشد ناگهانی این شرکت و پیوستن به بازار جهانی در کمتر از ۳ دهه برای بسیاری از افراد غیر قابل باور می باشد. شاید برای بسیاری از شما این سوال مطرح شود که چشم بادامی های خاور دور چطور یک شبه ره ۱۰۰ ساله را پیمودند و توانستند محصولاتی تولید کنند که هم اکنون با امثال بنز، فورد و بی ام و رقابت می کند. شاید بد نباشد قدری به گذشته بازگردیم و با هیوندای ۴۰ سال پیش کمی بیشتر آشنا شویم.

دهه ۷۰ میلادی زمانیکه خودروسازان ژاپنی با تولید خودروهای کم مصرف خود شک بزرگی به بازار امریکا و اروپا وارد کردند، هیوندای کارخانه ای بود که حتی قادر نبود اتوموبیلی را به تنهایی طراحی کند. حمایتهای دولت تنها دلیل زنده ماندن این خودروساز کره ای بود. طی این سالها بود که دولت کره آشوبی (crisis) بین خودروسازان خود ایجاد کرد. خودروسازان تنها ۲ سال دیگر میتوانستند از حمایتهای دولتی استفاده کنند و پس از آن با هجوم واردات خودروهای خارجی مواجه میشدند. آشوبی که دولت ایجاد کرده بود قدری بی رحمانه بود ولی هیواندای ترجیح داد تا کارمندان خود را در این آشوب سهیم کند و با ایجاد یک آشوب داخلی همه سیستم خود را برای تحولی عظیم تحریک کرد.

استراتژی هیوندای برای ورود به بازار خودرو های لوکس

شرکت خودروسازی هیوندای در ماه دسامبر از برند لوکس جهانی خود،‌ ‌«‌جنسیس»، پرده برداری خواهد کرد. این کمپانی شش مدل از این برند را تا سال ۲۰۲۰ ارائه می‌دهد. مدت زیادی بود که هیوندای رویای خودرو‌های لوکس را داشت. این شرکت با نفوذ به میان معامله‌کنندگان، افزایش کیفیت محصولات کنونی و کاهش هزینه‌ها، حساب شده و محافظه کارانه وارد بازار خودرو‌های لوکس می‌شود.

با در نظر گرفتن این که این کمپانی سال‌هاست که نسخه بتا خودرو‌های لوکس خود را در قالب برند Equus آزمایش می‌کند. چالش بعدی آنها جای گرفتن میان خودرو‌های لوکس درجه یک است، هرچند ممکن است این امر در سال ۲۰۲۰ یا سال‌های بعد رخ بدهد. هیوندای اعلام کرد که با صرف هزینه و انرژی برای درک خریداران ماشین‌های لوکس و خدمات مورد انتظار آن‌ها، آماده ورود به این چالش است.

برای به وجود آوردن یک برند لوکس به صبر و برای حفظ آن به پشتکار نیاز است. این برند‌های موفق، از جمله BMW, Cadillac, Lincoln, Acura، محکم و صبور بودند. این کمپانی‌ها با رهبری کردن بازار توسعه به جای دنبال کردن آن، باعث استوار ماندن برند خود شدند. حداقل موفقیت را آنهایی داشتند که تنها به دنبال حفظ ارزش برند خود در طول زمان بوند، که این عمر باعث زوال در توسعه تولیدات لوکس معتبر می‌شود.

Genesis و Equus نه‌تنها به درک بهتر هیوندای نسبت به خواسته‌های خریداران ماشین‌های لوکس کمک کرد، بلکه همزمان باعث افزایش ادراک توانایی‌های کمپانی هیوندای شد. این دو محصول نشان‌دهنده توانایی‌های این کمپانی در یادگیری سریع برای چگونگی بهبود محصولات‌شان هستند. اگر این کمپانی زمان، صبر و سرمایه موردنظر را در اختیار داشته باشد قادر به ارائه محصولات لوکس خواهد بود. هیوندای راه زیادی برای رسیدن به حجم زیاد فروش محصولات لوکسش در پیش دارد.

فهرست

خودروسازی پرتلاش به نام هیوندای

آغاز به کار شیائومی
نقشه راه
دانش طراحی اولیه برای رسیدن به ۵ خودروساز برتر جهان
فازچهارم پروژه، هیوندای ونزدیک شدن به جمع خودروسازان برتر جهان
هیوندایی.یکی از برترین خودروسازان جهانی
نگاهی به تغییر نسل و طراحی خودروهای پرفروش آسیایی
تغییر نسل یک مدل برای خودروساز فواید وخطرات زیادی دارد
هفت مدل خودروی پرطرفدار آسیایی
روندتغییرنسلی هوندا
نسل جدیدکامیونت های اکسشنت دربازارهای جهانی
فناوری پیل سوختنی درکامیونت های اکسشنت
خودرواکسشنت و آینده خودروهای پیلی
نگاه عمیق به هیوندای نکسو، جادوی هیدروژنی
استراتژی هیوندای برای ورود به بازار خودرو های لوکس
سبک بازاریابی و فروش اختصاصی و خاص
قطب جدید خودروسازی جهان از شرق طلوع می کند
مطالعه موردی طراحی لوگو هیوندا
توضیحات لوگوی یوندای تولید کننده جوان با استانداردهای صنعت خودرو
رنگ لوگوی هیوندای
استفاده از بلاک‌چین برای اتصال خودروی هوشمند به گوشی موبایل
عملکرد و کارآیی
خودروهای هبیریدی و الکتریکی
توسعه استراتژیک در بازارهای بازار نوظهور
برونسپاری هیوندای، ششمین خودروساز بزرگ دنیا
رشد فروش هیوندای
تمایل خریداران به هیوندای برقی
تلاش هیوندای برای آرامش مشتریان
اسکن اثر‌انگشت در محصولات هیوندای
چشم امید هیوندای به مهندسان غربی
تحقیق و توسعه
تاکید بر طراحی
برند هیوندای الگویی برای استراتژی بازاریابی و تبلیغات
استراتژی تبلیغات موفق هیوندای
تبلیغ ویژه برای مسابقات سوپربال توسط هیوندای
رتبه بندی و ارزش برند ۱۰ شرکت برتر خودروسازی در سال ۲۰۱۷ /حفظ جایگاه هیوندای در میان برترین برندهای جهانی
ارزش برندهیوندای
عامل کلیدی رشد برند هیوندای
حفظ جایگاه هیوندای در میان برترین برندهای جهانی
هیوندای بزرگترین خودروساز برقی اروپا می‌شود
برنامه گسترده هیوندای برای عرضه خودروهای برقی در اروپا
خودور های آینده هیوندای
تحلیل سوات شرکت هیوندای
تجزیه و تحلیل در صنعت خودرو و شرکت موتور هیوندای
تفاوت هزینه های بین المللی
دیجیتالی سازی محصولات و خدمات
نیازهای مشتری
تفاوت های فرهنگی
تولید و کپی دانش در شبکه های تابعه جهانی
سرمایه گذاری خارجی بالا با هماهنگی گسترده در شرکت های تابعه
تجزیه و تحلیل پاسخگویی محلی – ادغام جهانی
جهانی شدن تولیدات
پاسخگویی محلی/واگرایی مشتری
خط مشی های مدیریت میزبان
تجزیه و تحلیل بازار_صنعت در حال ظهور
بازار درحال ظهور_شرکت تجزیه و تحلیل داده شده است
تقاضای پایداری از رشد اقتصادی
بازار خاورمیانه ، آفریقا و آمریکای لاتین
تحلیل صنعت –انواع اتومبیل
ایجاد تقاضای مختلف در بازارها
دسته بندی: کتاب » کسب و کار

تعداد مشاهده: 5260 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 107

حجم فایل:3,074 کیلوبایت

 قیمت: 61,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    107اسلاید