مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی (تاکمن، 2001)

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
اين مقياس توسط ديويد تاكمن و سكستون در سال 1989 طراحی شده است که نخستين بار در سال 2001 ميلادي توسط تاكمن در دانشگاه تورنتو كانادا جهت سنجش ميزان تعلل ورزي دانشجويان اجرا و هنجاریابی شد. پس از اجراي پرسش نامه 35 گويه اي بر روي 183 دانش آموز، با استفاده از تحليل عاملي به 16 گويه كاهش يافت.
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 9071 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:17 کیلوبایت

 قیمت: 24,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده برای کلیه پزوهشگران

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش به زبان فارسی